måndag 1 september 2008

Johanträff idag

I morse kom Johan hit. Jag blir så konstigt mild, lugn och lyhörd när han kommer.... en totalförvandling säger matte lite avundsjukt.
.
Jag fick träffa Sam, Johans golden. Sam är en kille som jag gärna vill leka med men han tyckte jag var lite påflugen så jag åkte på några reprimander, en del ganska hårda måste jag erkänna. Sen vågade jag inte mig fram till honom helt och hållet igen. Bäst att hålla sig på lagom avstånd men jag tror han gillade mig ändå. Vem kan motstå mig?! :D
.
Sen fick jag springa lös med Sam, Alva, Penny och jag skötte mig kanon! Jag backade när de ville, jag var inte påflugen, jag skällde inte, jag hetsade inte. Jag var en stjärna! :D
.
Innan Johan åkte med alla bestämdes det att nästa gång vi träffas ska vi träffas på hundön! Det är en ö i Stockholm där vi har en hel ö att springa på... de ni!!

Inga kommentarer: