tisdag 19 augusti 2008

Leah och Dexter besök!

Leah och Dexter kom och hälsade på mig idag! Jättekul!! Vi åkte till hundklubben och fick busa riktigt ordentligt. Detta var helt klart dagens höjdpunkt... :)


Fullt ös...


Dexter tyckte nog att jag var på Leah lite för mycket så han räddar henne :)


Här kommer vi!!


Vi svalkar oss i en å...
.

Två smutsgrisar... det var mer gyttja än vatten i ån.


Dexter är en kul kille!
.
Fina Leah och Dexter.
.
När jag kom hem badades jag. Ute! Det var ganska skönt att bli av med allt smuts och illaluktande vatten plus att matte tog bort en äckelfästing som satt sig fram på min hals. Hon tog den med fingrarna! Det ni! Det trodde jag aldrig hon skulle våga, hon som är så rädd för de där äckelkrypen. *hihi*
.
I morgon ska vi träffas igen och då ska jag också få träffa Ruf och Dexters brorsa Povel. Vi ska träna sök och det låter jättekul...

Inga kommentarer: