fredag 11 juli 2008

Killträff idag!

Idag har varit en helt vanlig dag förutom att helt plötsligt i eftermiddags stod Leahs matte vid vår dörr! Jag blev jätteglad när jag såg henne och hoppade fast jag inte får...jag vet! Men det är så himla svårt att motstå att göra små glädjeskutt när det kommer tvåbeningar som man gillar. Plus att när hon kommer vet jag att någonstans därute väntar min kusselina Leah! Wiiieeehuu!!
.
Men idag var inte Leah med :( Hon hade gjort sig illa i sin höft och haltade så hon fick vara hemma och ta det lugnt. "Krya på dig min vän så vi kan busrusa snart igen!" Däremot var sötaste lilla killen Dexter här! Yiiippiee! :D
.
Vi åkte till hundklubben, det ösregnade, men det gjorde ingenting. Får jag bara leka spelar inget annat någon roll! Jag tror dock att matte blev lite nedsänkt över hur illa jag beter mig när hon såg hur lilla Dex skötte sig exemplariskt!
.
Väl ute på apellplan fick vi rusa runt å herregud vad kul! och vad skönt! Dexter är en härlig kille med mycket spring i benen. Han är nästan lika hög som mig nu fast jag är ganska mycket "kralligare" och ibland tyckte matte att jag var lite för hård och "på" så då blev jag hållen och fick lugna mig lite. Vi sprang runt där i regnet och blev ganska reält blöta men när vi efter drygt en timma gick mot bilarna slutade det att regna. Vi var ganska varma och blöta och det syntes speciellt på Dexter som det fullkomligt rykte om *hihi*
.
En härligt dag blev det dåra! Vi bestämde att vi skulle försöka träffas i helgen igen! Jag längtar! Hoppas Leah är bättre då så hon kan vara med. "Du ska veta att jag saknar dig min lilla favvotjej!!" Kika gärna in hos Leah och Dexter så får ni massa spännande läsning och fina bilder på alla deras äventyr... och vår träff såklart! :D

Inga kommentarer: