tisdag 15 juli 2008

Matte har blivit utmanad av RallySallys matte Lovisa!

Denna gången är det min matte Marie och inte jag som är utmanad så jag har lånat ut min blogg för hennes svar. Eftersom detta är min blogg och inte hennes så är nog detta den enda informationen om henne... få väl se sen när jag läser det om det stämmer *tihi*
.
5 saker på min "att-göra-lista"idag:
Ringa mamma och pappa och prata lite
Träffa Leah, Dexter och Jessica
Träffa Malin och Ruf
Träna Ozzy (det behövs verkligen... men säg inte det till honom! :P)
Sluta äta onödiga saker och börja motionera... (Satsar på beach -09)
.
För 10 år sedan gjorde jag:
För 10 år började jag jobba på Nyman & Schultz efter att ha varit hemma på mammaledighet med Christoffer som fyllde 2 år -98. Förutom jobbet så fylldes mina dagar och kvällar med att vara hemma hos familjen. Vår äldsta dotter heter Mikaela och hon var då 7år och skulle börja i 1:an, Emelie var 5år och gick på dagis och Christoffer var då som som sagt nästan 2 år....Jisses vad tiden går. Urk, vad gammal jag känner mig nu! :S
.
Ställen som jag bott på:
Växjö (där föddes jag 19** *hihi*)
Stockholm (Täby - Blackeberg - Solna - Upplands Väsby - Sollentuna - Upplands Väsby)
.
5 saker jag skulle göra om jag var biljonär:
Betala av alla lån
Ge alla i släkten ett reält tillskott i kassan
Ge mig själv en helrenovering :P
Donera pengar till välgörenhet (Rädda Barnen, WWF, Greenpeace mm) och skaffa mig jättemånga fadderbarn.
Åka med hela familjen på en jordenruntresa.
.
6 personer jag vill veta mera om:
.
Lycka till alla!

Inga kommentarer: