måndag 23 juni 2008

Midsommar på Möja

Midsommaren har vi firat på vårt land som ligger ute i Stockholms skärgård. Ön vi bor på där heter Möja och vår lilla udde kallas för Klobben. Det är jätteskönt att vara där. Jag kan springa lös, bada, busa på stranden och ängen.

På midsommaraftonen var vi jättemånga så då fick jag vara bunden i min lina... mest för att inte busa för vilt med alla små barn men även för att Nisse var där. Nisse är en liten terrier som är lika gammal som mig och vi har inte riktigt kommit överens om vem av oss som bestämmer.


Jag på berget framför vår stuga... spana in utsikten! *wow*


På andra sidan klobben finns en strand... där badade jag :D
.

Spanar ut över havet...


Boxerinvasion på Klobben :D

Efter allt busande tar jag mig en välförtjänad tupplur.
.
Snacka om utslagen! *snark*

Inga kommentarer: