tisdag 24 juni 2008

I´m back !

Nu har vi, jag, Nellie, husse och Christoffer, kommit hem från landet. Gissa om matte blev glad när hon såg mig. Hon pussade och kramade mig jättemycket och jag delade ut ett par väl placerade pussar.... i hennes mun *hehe*
.
Efter att ha fått vara ute 90% av dagarna i 1 veckas tid och åkt båt i 1 timma är jag ganska mör kan jag lova! Så jag har sovit mest hela tiden sedan jag kom hem... Jag ska slänga mig i sackosäcken nu igen för jag är helt slut! I både kropp, själ och huvud!
.
I morgon ska vi till vetrinären för jag har fått några konstiga utslag på mina goa läppar och eftersom matte är som hon är måste vi dit för att se om det är nån infektion i min kropp eller nåt hormoniellt... jag vet inte vad jag ska tycka om att åka dit men det visar nog. Jag berättar mer om det i morgon!

Inga kommentarer: