söndag 8 juni 2008

Första helgen i Juni!


HEJHEJ!
Det är lite lugnt på bloggandet nu för jag är helt slut på kvällarna efter en hel dag i denna värme! Jag får lite svalkande bad av matte då och då för att inte få värmeslag säger hon. Men igår hittade jag en perfekt plats där det är lite svalare. Det är på gräset, i skuggan av våra träd! Åh, det är så himla skönt där. Det fläktar så underbart! Matte brukar ligga där med mig för hon gillar egentligen inte heller när det är för varmt. Det bästa är nog att jag har full koll på vad som händer runt om kring. Här kommer massa folk gående, bilar åkande, cyklister och ibland en hund eller två. Bra träning för mig tycker matte! Jag skäller ibland och ibland inte... kanske hoppas matte på att jag ska lägga av med det där skällandet om jag blir utsatt för hundar... ja kanske... vi får väl se.




Jag till och med orkade busa lite...


... men bara lite!
.
Så här vacker var solen ikväll!

Inga kommentarer: