onsdag 4 juni 2008

Besök hos de grönklädda!

Jag trodde att vi skulle ut och åka lite, kanske ta en skogsprommenad, bara jag, matte och husse men ack så fel jag kunde ha! Det visade sig att det inte alls var nåt kul som skulle ske. Matte släppte för det första av husse vid stationen för hans kulle på nån middag sen åkte vi till det där rosa tegelhuset vi varit i ganska många gånger. Det är inte alltid så kul där så jag var väl inte överlycklig att det var dit vi skulle...
.
.
Som vanligt har jag inte något val utan att följa med. Jag vägdes och denna gången vägde jag 34,2 kg och matte sa att jag gått ner 1 kilo. Det är nog muskler det, tror jag iaf! Sen kom en ljus grönklädd tjej och ropa upp mitt namn och då fick vi gå in i rum nr 1. Där luktade det en massa olika spännande dofter. Jag snosade och nosade så mycket att det fastnade en massa långa, vita hundhår på mina läppar och min nos. Det tog matte bort åt mig för det kittlades faktiskt.
.
Rätt var det var kom det in två grönklädda tjejer och utan att jag hann med försökte den ena sticka mig i nacken! Vilket jäkla sätt! Det tänkte jag ABSOLUT INTE vara med på! *pfft*! Då fick jag godis av den andra och på nåt konstigt sätt glömde jag bort den andra tjejen och helt plötsligt var allt klart! Utan att jag märkt! Tänk vad lite gott godis kan göra! :D
.
Matte som hade tänkt att husse skulle fotografera lite fick ju sköta det själv när allt var klart. Jag är ganska nöjd och lättad över att det faktiskt inte var så farligt iaf!
.


En ganska nöjd kille!

Inga kommentarer: