tisdag 3 juni 2008

Ozzy badvakt visar sin nya oranga leksak!

Jag älskade min blå leksak jag fick på min 1:årsdag så mycket så den pussade (inte tuggade!!) jag sönder... jag blev lite ledsen och det måste husse märkt för idag fick jag en ny sån. Fast en annan färg! Orange... :D


Fin va?!
.

Detta är Nellies, den fick hon men hon vill bara ha min *typiskt*
.

Litte suddigt men den syns ändå... den oranga leksaken! :D
.

Försök inte!
.

Självklart ska hon ha det jag har!
.
Husse tog årets första dopp i poolen och jag ville nästan bada jag oxå men det fick jag inte. Jag får vänta tills vi kommer ut på landet sa husse. Nellie har berättat att det är världens mysigaste ställe där man får leka, busa och vara fri hela dagarna. Jag undrar om det gäller för mig oxå?
.

Husse smakade lite konstigt av det där vattnet....
.

...bäst att hjälpa honom bort med det som både luktar och smakar skumt!
.

Till slut bestämde jag mig för att det är bättre att vara "badvakt"...

Inga kommentarer: