söndag 27 april 2008

Ganska härlig dag idag!

Idag har jag varit ute på samma promenad som igår och jag skötte mig precis lika bra som igår! Jag tror att matte börjar få tillbaka tron på mig! Eftersom vi tränar lite mer nu än vi gjort när jag var tvungen att vila har jag fått mer att tänka på. Det har inte varit fysiskt utmattande utan mer åt mentalt tröttande... det är träning på "nära", "häråt" och "sakta".

Matte har även hittat en pipis som jag tycker är väldigt rolig och den distraherar hon mig med när hon märker att jag tappar fokus eller om jag är på väg att börja morra och skälla åt nån eller något... det funkar. Oftast iaf! Om inte pipen hjälper har vi ett roligt koppel jag älskar att bita i. Så nu när vi går ut har matte alltid med sig:
. "Rosa Pipen"
"Roligaste kopplet"
.
Jag passade på att busa lite med Emelie och Putte när de kom ut... jättekul! Jag visade min polare "vovven" och de nappade! Lite dragkamp är alltid kul! Jag tror faktiskt att de hade lika roligt som jag! De skratta iaf hela tiden... det var nog för att de inte hade en chans mot mig och försökte få mig att tro att de inte brydde sig att de förlora och jag vann! *hehe*
.
Emelies kille, Putte! Jättego att bita i och skitkul att busa med!
.
Dragkamp - Jag vinner såklart!
.
Bus med Emelie
.
"Vadå?! Är ni trötta på att förlora va?!. Slöfisar! Svagisar!" ;P
.
"Kom igen tråkmånsar!! Jag vill ha mera dragkamp för sjutton!!! HAHA, de måste vara två mot mig"
.
"Det knakade till i din svans lilla vovven... har du ont?!" :(
.

"Du verkar hel... men jag kan blåsa och pussa lite här"
.
Sen tog det roliga slut!
Jag råkade ramla ut lite på poolduken och min ena klo gjorde ett litet hål i den... då åkte jag in! Nu ska jag vila... är ganska trött efter en härlig dag med mycket utevistelse!

Inga kommentarer: