lördag 26 april 2008

Duktig idag!

Idag var matte och jag på en promenad och jag mötte massor av människor och jag skällde inte en enda gång! "JÄTTEBRA" och godis fick jag som belöning. Vi var kanske ute i 15 minuter och det var jätteskönt, trots att jag var tvungen att gå i koppel hela tiden.
.
Vi träffade en kompis till matte och inte ens då skällde jag! Mycket bra!! Fast jag försökte iaf pussa henne i ansiktet men då hoppa hon bakåt... ville visst inte ha nån mysig, slafsig boxerpuss av mig... Undrar varför? Det trodde jag alla ville ha?!
.
Här ligger jag på altanen i solen och slappa lite i när det plötsligt smällde till! Det var en buss som backade in i vår mur och våra grannars staket! Han gjorde det bara en gång utan hela 4 gånger!! Snacka om galen chaufför! Han hade ingen koll på bussens fyra hörn för till och med en lyktstolpe höll på att ryka med! Undrar om han fick sitt busskörkort på postorder!?
.
Ikväll kommer Nettan, Niklas och lilla Olivia hit. Vi ska grilla tydligen.. hoppas jag får smaka! Det luktar såååå gott när matte grillar! Det riktigt vattnar sig i munnen och stora floder rinner från mina mungipor då *hihi*
.
ps. Matte vill inte längre hyra ut mig! "Det kanske finns hopp ändå" säger hon. *skönt*

1 kommentar:

Anonym sa...

Snygg kille!.....hum påminner om stilen a´la cool "Thomas O´malley!". Keep on be cool! / Saffi