onsdag 5 mars 2008

Våren är här...

...tror jag iaf! Det har ju varit härligt väder idag med sol så matte och jag tog en promenad ner till skolan för att hämta Christoffer. Jag fick gå ut på bryggan och posera lite. Det var lite läskigt för den gungade och lutade så konstigt. Men matte lovade att den är helt säker att vara på så där satt vi en stund och kollade på fåglarna och vattnet. Ganska myspys faktiskt! När vi kom fram till skolan fanns där massor av sånnadäringa små tvåbeningar som åhh:ade och naaaw:ade åt mig. Fast ingen kom fram och lät mig pussa och krama på dem :/
.
Jag lite tjusig sådär på bryggan...
.
"Feeeegisaaaar"
.
.
Jag har ju inte skrivit så mycket denna veckan så här kommer en snabbuppdatering.
.
I måndags var det kurs igen... jag mådde inte så bra. Matte blev orolig för jag var inte mig själv. Förutom det var jag duktig och gick lös när vi skulle gå promenad. Det var också jättekul att träffa Leah igen, fast vi hann inte busa efter men det gör inget... vi träffas på lördag :)
.
I tisdags var jag mig själv igen. Vi tog det lugnt eftersom jag var lite "skum" igåt så då hände inte så mycket. Vi var till hundklubben en liten stund för att gå i skogen där lite. När matte öppnade baggageluckan fick jag syn på minst 10 hundar gå ut från hunddagiset och jag tog ett snabbt beslut och störtade ut (jag vet att jag inte får men...). Jag hann inte så långt för då röt matte till . "NEJ Ozzy... STANNA!!!" "KOM" ... jag blev ju tvungen att tvärnita och vända tillbaka. Då var inte hon arg längre utan jag fick jättemycket beröm och godis för jag lydde! :D
.
Så har min vecka sett ut... ganska lugn och skön. I morgon ska vi träna lite och på fredag ska jag badas :/... jag undrar varför ;)

Inga kommentarer: