söndag 2 mars 2008

Regn, regn, regn...

Det bara regnar och regnar här! Tråkigt som bara den! Vid minsta lilla uppehåll passar vi på att gå ut och ta lite frisk luft och röra på oss lite. Att bara sitta inne blir man ju helt tokig av!Matte och jag har precis kommit in från en promenad och hann precis in innan det började ösa ner igen. När ska det ta slut? Jag vill ha sol!!
.
Bara för att det är dåligt väder måste jag tydligen badas. Det är inte så kul men ganska skönt efteråt för jag blir ju av med massa lösa småhår sen luktar jag ju väldigt gott :D.
.
Vi ska ju till Fårö i sommar och då kommer min syrra Sally följa med och vi kommer bo i samma stuga! Det blir värsta släktträffen! Vi är nu 4 styckna syskon och kusiner från samma familj som kommer åka dit. Jättekul! Jag längtar!

Syster Sally (bilden lånad från Sallys hemsida)

Leah (bilden lånad från Leahs blogg)

Ruf (bilden lånad från Rufs blogg)

Inga kommentarer: