torsdag 28 februari 2008

Världsbästa dagen!

När vi som bäst låg och hade lite Qualitytime ringde mattes mobiltelefon. Det var Jessica, Leahs matte som undrade om vi hade tid att träffas en stund i eftermiddag.
.
Självklart har vi tid! Det är alltid lika kul att träffa er!

När Leah och Jessica kom åkte vi till hundklubben. Tyvärr var det redan en hund där och eftersom vi ville springa fria och busa med varandra gick vi istället ner till apellplanen. Leah och jag busade och missade det våra mattar fick syn på...

... en livs levande älg! :O

Men som sagt... det märkte inte vi för vi var fullt upptagna att hålla koll på och jaga varandra.

Boxerkramas! Det är det vi är bäst på... kolla mej! Jag står på ett ben!! :d

Leah hittar alltid den bästa pinnen...

När man busar som vi gör blir man väldigt törstig. Som tur är hittade Leah ett schysst vattenhål, eller rättare sagt en liten bäck. Gott var det iaf!

Häng med kusinvitamin... dags att dricka lite så vi orkar busa mera!!!

Två små söta rumpor i vädret... :)

När vi skulle gå hemåt fick Leah´s känsliga nos upp en främmande doft... hon började leta, jag med (fast mest följde jag bara efter henne) och då fick vi syn på älgarna. Genast bestämdes att vi skulle gå hem lite snabbare men först tyckte Jessica att min matte skulle ta lite coola bilder på älgarna. Matte gick nära och tog ett kort...

Nu var de två stycken... "Gå närmre" tyckte Jessica...

Matte tog kanske 5 steg fram sen vågade hon inte gå närmre... (feeeegisen) :D

Väl hemma skulle 2-beningarna fika lite medan vi busade mera. Jag började bli reält trött men det kan man ju inte erkänna och definitivt visa en tjej. Jag är ju en tuffing vettja! Kolla in oss... vi är outtröttliga!!

Här blev jag tvungen att gå mellan tjejerna... de bråkade om mig :P

Vi har precis attackerat Jessica med pussar... massor av mysiga boxerpussar!

Innan Leah skulle åka hem skulle vi sitta fint - fotosession! Vi hade inte mycket ork kvar så det blev som det blev med det. Tillslut fick de nöja sig med dessa bilder.

Först alla tre...

... sedan bara Leah och jag.

Efter att Leah och Jessica åkt somnade jag och sov till jag hörde att matte förberedde mat till oss. Jag orkade knappt äta så trött var jag. Vi gick ut en snabbis och nu ska jag sova... jag kommer säkert sova enda till i morgon kväll. Så trött känner jag mig! Men det har varit en jättebra och rolig dag idag!

Inga kommentarer: