fredag 14 mars 2008

Greta är en kul liten tjej!

Matte och husse skulle till Linda och Jörgen för att ta ett glas vin och då fick jag och Nellie följa med. Först var det ganska lugnt men sen vaknade deras minsta tjej Greta och då blev allt jättekul! Hon är precis lagom hög för att jag ska kunna pussa så mycket som jag vill i hennes ansikte och ta hennes napp.
.
Här står lilla Greta... i skydd, tryggt mellan pappa Jörgen och min husse.
.
Först vågade hon inte sig ner från soffan men sen blev hon lite modigare och började komma närmre mig.
.
Jag ligger lite still så hon vågar lite närmre..
.
...och innan hon hinner reagera är jag på fötter och pussar och pussar...det är nu hon leker död!
.
... men ingenstans är hon säker från mig!! *hihi.. pussa pussa pussa*
.Mamma Linda blir gaaaalen :D *haha*

Inga kommentarer: