onsdag 12 mars 2008

Leahbesök!

Idag var en tråkig dag tills Leah och matte Jessica kom hit! Det är alltid lika roligt att träffa dem, det tycker både jag och matte.
.
Vi gick ut i skogen på en promenad och Leah och jag fick springa lösa hela tiden... jätteskönt! Vi sprang så mycket att vi båda krockade och for in i ett träd. Det var lite läskigt och efter det var vårt tempo inte lika högt längre.
.
När vi nästan var framme kom en liten farbror gående i skogen med två "labbar" och Leah fick gå fram och hälsa. Matte vågade inte riktigt släppa mig för jag kan ju inte riktigt kontrollera min styrka och busighet. Men när "labbarnas" husse frågade om jag inte fick vara med och hälsa så fick jag det. Det gick bra en liten stund tills jag tyckte att jag skulle trycka till den ena lite och när hon började gnälla och skrika blev jag inte snällare utan tvärt om... jag blev ganska elak! När jag märkte att Leah hängde på lite blev jag värre men då blev inte matte glad!! Jag blev snabbt infångad och kopplad igen!
.
Vad är det med mig egentligen?! Jag är ju en snäll kille... innerst inne!

Inga kommentarer: