fredag 14 mars 2008

Rotebrobesök

Emelie skulle sola idag i Rotebro och då bestämde matte att hon och jag skulle ta en promenad där. Det var jättespännande för det var massor av nya dofter och grejjer. Vi styrde stegen mot mattes kompis Marjo men när vi väl kom dit var de inte hemma. Tråkigt! Så det blev bara att börja gå tillbaka till lilla Rotebro centrum för att vänta på Emelie.
.
På väg tillbaka mötte vi flera hundar och jag ville verkligen hälsa på dem men det fick jag minsann inte :(
.
Vi tränade "nära" och jag var jättedålig på det... det var som sagt allt för mycket runt omkring som störde... kanske nästa gång. ;)
.
Här väntar vi utanför solstället... massa folk som går förbi, bilar som stannar, tåg som åker, bussar som susar förbi... men jag hade helkoll på allt och alla!

Inga kommentarer: