lördag 23 februari 2008

Stadspromenad i Stockholm!

Idag skulle husse och Mikaela åka in till stan för att kolla i en musikaffär. Mikaela spelar bas och husse ville prova spela lite på trummor. Då åkte matte och jag också med för jag ska lära mig att gå fint jämte henne trots massa andra människor och saker.

Vi åkte bilen in och när de gick in i affären fortsatte matte och jag vår promenad. Vi var på Kungsholmen hette det och vi gick på en jättehög bro med vatten under, S:t Eriksbron. Jag var ganska duktig men höll mig inte precis jämte matte hela tiden. Mer träning blir det!

Jag har ju inte varit inne i stan och gått så mycket så jag kan lova vad mycket spännande saker det fanns att titta på och nosa på. Matte hade för en gångs skull kameran med sig så här kommer ett litet fotoreportage över min stadspromenad!

Matte fixar med mitt halsband som snurrat sig lite..

Väntar....

S:t Eriksbron... usch vad högt upp jag är... får nästan svindel...

Vad är det här för skumma saker de satt fast på pinnarna ??

Åh... mjuuuuuka! Var tvungen att stoppa in hela nosen så mjuka var de...

Vi satte oss i en park...

Coooool motorcykel dundrade förbi...

Jag fick syn på nåt kul! Eller rättare sagt 3 roliga saker som kom gående *hihi* :D

Kolla in kläderna!! Alla tre har lika dana... :D *hihihi*

När vi skulle gå tillbaka till husse och matte fick jag syn på detta... vad är det?! Hade den matten tappat bort sin fjärde fyrbening?!
.
När vi väl skulle åka hem kände jag hur John Blund bara tog över. Jag var helt slut! Det är jobbigt att gå i stan och tvingas sköta sig hela tiden!

Inga kommentarer: