söndag 24 februari 2008

Promenix till hundklubben!

Idag tog matte och jag en långpromenad till hundklubben. Det tar ungefär 30 minuter att gå dit och vi tränade jättemycket på "nära"... jag är inte så bra på det nämnligen. När vi kom till hundklubben var det först ingen där men sen började det rasa in massa 4-beningar. Schäfrar, collies och en jättefin boxertik. Hon var så lydig så jag bara stod som ett frågetecken... är det så där man ska göra?! Jag bestämde mig för att KANSKE jag kan bli sådär duktig! Matte vill... det vet jag :D Sen kom husse och Nellie och vi gick ut i skogen och busade lite. Det är alltid kul att busa! *hihi*
.
På vägen hem stannade de och gick ur för att kolla på ett gammalt litet skruttet hus. (tycker jag iaf) Där vill jag INTE bo !! Det ska jag tydligen slippa för om vi skulle bo där istället är det inte i den lilla skruttstugan utan vi skulle bygga ett annat... Spännande!! Undras om det finns några roliga 4-beningar i det området. Inget är bestämt eller klart än... bara så ni vet. Det är bara jag som låter fantasin dra iväg! :)
.
Matte har faktiskt blivit ganska duktig på att komma ihåg att ta med kameran för min blogg blir lite roligare om jag kan visa bilder från våra promenader vi gör. Så än en gång... så här såg det ut när vi var ute i förmiddags.
.
Norrviken... den lilla is som finns där håller på att smälta bort.
.
Jättedåligt fottat matte!!! :( Men det var värsta forssen... riktigt busframkallande!

Spanar de in mig??

Inga kommentarer: