fredag 11 januari 2008

Idag har vi varit...

... på brukshundsklubben igen. Där fanns som vanligt inga hundar, till mattes förtret. Hon vill ju så gärna att jag ska träna på att vara lugn och fin och inte skälla så fort jag ser hundar. Jag fick därför hoppa runt och busa lite och rätt var det var skulle jag komma till henne. Det gjorde jag så duktigt så och då fick jag en godis och så busa vi en hel del.

Sen gick vi ner till deras appellplan och där fick jag gå och nosa i marken och gissa vad jag helt plötsligt hittade?! Min superduperroliga leksak med en korvbit på. haha! Då hade vi lite dragkamp och sen fick jag springa runt och leka lite till.

I morgon ska vi nog in till stora staden för att gå bland människor och förhoppningsvis lite hundar. Jag berättar för er i morgon hur det var och hur jag skötte mig! ;D

Det kommer komma lite bilder här från idag och kanske en film eller två om matte lyckas lägga in det.

pussåkram - heeeeela dan

Inga kommentarer: