måndag 17 december 2007

Jag kunde göra en jättecool sak idag...

... jag kunde gå på vattnet!!! De ni!! Det knakade och brakade först så då blev både matte och jag lite oroliga. Men jag stod kvar! Coolt va?! Nåja jag stod inte så länge för när matte gick ut på bryggan så knakade det så mycket att då blev jag lite, men bara lite, orolig. INTE rädd! Och förresten var jag ju också tvungen att gå ut på den där träsaken...

Först är jag lite misstänksam... jag vet ju att man kan bli blöt om man går i vattnet...

Men kolla!!! ;D Jag går på vattnet!! Så himla suuupercooooolt! :D

Här är jag ute på bryggan... Gissa om det knakade!

Jag har fått en fin, varm och go sak att ha på mig när det är kallt. Först gillade jag inte den och försökte bita av den... tänk om jag inte kunde kissa och bajsa med den på?! men sen märkte jag ju att den var faktiskt ganska varm och go och jag kunde ju både kissa och bajsa med den på så då var det ju faktiskt okej. Plus att Nelli också hade en på sig, hennes är grön. Min är svart och röd. Snygg va?!

Jag fick vara lös idag också... fast jag fattar inte varför matte springer som en tok när jag kommer för långt ifrån henne. Hon håller hela tiden på med den där linan jag har hängande efter mig... *hmmm.. fundera fundera*. Vi mötte jättemånga hundar idag också men varje gång jag tänkte springa dit hojjtade matte så roligt att jag bara var tvungen att se vad hon gjorde och det var tydligen duktigt av mig för jag fick så mycket beröm. Det gillar jag! *ler*

På torsdag kommer Leah och hälsar på mig... Detta är Leah.. hon är världens bästa inredare. Kolla på hennes sida ska ni få se vad duktig hon är http://leahmittilivet.blogspot.com/. Hon är min superroliga kusintjej!

Jag längtar så mycket efter att få träffa henne igen. Det ska bli så himla roligt. Funderar redan nu på vart vi kan gå.. jag vill ju visa henne alla rundor vi brukar gå. "Du får välja en" säger matte så jag funderar stenhårt på om vi ska ta rundan utmed Norrviken. Den är fin tycker jag!

Inga kommentarer: