fredag 21 december 2007

Igår kom Leah på besök...

... å gud vad roligt vi hade!! Det var ju så länge sen vi träffades. Gissa om vi busade?!??! :D

Vi gick en långprommis och på vägen dit och hem skulle vi gå fint för våra mattar tränade på sakta och jag tycker vi gick jättefint. Fast Leah var nog lite duktigare än jag... eller är det hennes matte som vet hur man ska göra *hmm.. fundera fundera* Matte hade kameran med sig men när hon skulle ta första fotot så funkade den inte. Batteriet var inte laddat. Åhh... alltid blir det tokigt. Som tur är hade Leahs matte Jessica med sig sin kamera så jag kommer "låna" lite bilder av henne sen. Vi var ute säkert två timmar och sprang och jag lovar er... min tunga var minst 25 cm lång och hängde nästan i backen. Leah är fortfarande jättesnabb så hon bestämmer tempot och jag bara hakar på.... eller försöker i alla fall. Vi var ute i säkert två timmar och jag sprang hela tiden. Jobbigt men jättekul!!


När vi kom in var det dags för lite fotografering! Det märks att vi varit ute länge, kolla tungorna! :D *hihi*



Kolla vad gott jag fick!! En korvkedja, godischips och en superbra bitsak. Tack snälla Leah!

När Leah åkt gick jag och la mig på en gång och sov säkert i 6 timmar tills matte tyckte att nu minsann var det dags att gå ut och nattkiss&bajsa. Jag orkade knappt men hasade mig med, gjorde det jag kände jag behövde och vände hemåt igen. Somnade som en stock bredvid matte och husse. Åh vilken rolig dag jag har haft idag!
Tack Leah för julklappen och för att du är en så superrolig och mysig tjej!

Inga kommentarer: