tisdag 20 november 2007

Usch vad veckorna går fort...

... jag hinner knappt med känns det som. Jag har inte skrivit något på en hel vecka! Fast det har inte hänt så mycket... inget roligt i alla fall. Förutom att jag var på kurs i söndags igen. Det gick jättebra och jag fick springa lös och hoppa runt med Tyke. Han är ganska kul, liten men kul. Kaxig också för att vara så liten men jag är ändå störst och starkast *hehe*

Det var det roliga, nu till det tråkiga. Nellie har fått kennelhosta och det kommer säkert jag också få, jag vill inte! Vi var hos vetrinären idag och hon fick hostdämpande medel. Stackars Nellie. Hon är så rädd när hon är hos vetrinären. Jag försökte tala om och visa för henne att den där vetrinären är en snäll tjej, inte elak alls men hon var så rädd att hon inte kunde lyssna. När vi var där fick vi väga oss. Jag vägde 25,4 kg och Nellie vägde 26,5. Jag är nästan lika hög som henne oxå. "Hur stor ska du bli min älskling" frågade matte... "-hur ska jag veta det" tänkte jag *hihi*

Detta är ju jättetråkigt och jag kommer inte få gå på kursen nu på ett tag framöver så matte och husse ska gå själva... kul de kommer få utan mej där då, men vad gör man? Finns inget annat sa matte. Jag kan smitta de andra hundarna även om jag inte blir sjuk själv. Blä!

Så nu får jag inte heller träffa Leah och Ruf på ett bra tag :(
Åh vad tråkigt för jag verkligen lääääängtar efter att få träffa dem. Leah är en kanonkul tjej med mycket spring och bus i benen. Det gillar jag för det har jag också.

... så börjar denna veckan. Får se hur den slutar.
Stora kramisar från sjuklingarna :/

Inga kommentarer: