söndag 25 november 2007

GRATTIS ALLA SYSKON!!!

... IDAG FYLLER VI 6 MÅNADER!

Jag vill gratta mig själv och alla mina härliga syskon på vår 6-månadersdag! Tänk vad stora vi har blivit.

Hoppas att alla mår bra! Det gör iaf jag! *hihi*

Min så kallade "kennelhosta" har inte kommit än. Kanske klarar jag mig? Nellie är också bättre så kanske det inte ens var en sån hosta utan bara en helt vanlig förkylning. Det tror jag ialla fall.

Idag skulle vi egentligen på kurs men den blev inställd. Det gjorde inget för idag var jag så trött. Jag sov hos matte och husse ända till tio. *hehe* och så regnar det ju ute och det är inte kul alls.

Idag ska jag få gå långpromenaden igen... för att se att jag orkar och inte börjar hosta. Det ska bli skönt för jag har en massa spring i benen och bus i huvudet. Jag kommer säkert inte få hoppa och springa runt lös men det gör inte något alls. Bara jag får ut och snosa och nosa och röra lite mer på mig.

Det var väl allt för nu! Men bara så ingen missar:

GRATTIS ALLA MINA SYSKON PÅ 6-MÅNADERSDAGEN!!

Inga kommentarer: