lördag 10 november 2007

I morgon så gäller det...

... Vi ska till Johan, på Fria hundar, och jag ska få lära mig en massa. Eller jag tror mer att matte och husse ska få lära sig ett och ett annat om hur man ska lära en, redan jätteduktig, kille som mej. *hihi* Det ska i alla fall bli jättekul! Jag hoppas att det finns många snälla och roliga kompisar där... att leka och träna med. Jag berättar mer om hur det gick i morgon...

Nu har husse åkt iväg för att köpa ett vintertäcke till mig. Det är nog bra, bara jag inte ser mesig ut iden. Det är ju kallt nu och inatt har det snöat igen så det var vitt på marken i morse när vi gick ut och halt var det också märkte jag. Jag höll på att drutta på ändan när jag som vanligt hoppar och studsar runt. "Ta det lugnt nu" sa matte "Så du inte bryter benen" haha... pfftt, vad tror hon! Att jag inte kan hålla reda på mina fyra ben?? Det såg mer ut som om hon hasade sig fram, och hon har bara TVÅ ben. Hahahaha! Självklart struntade jag i henne för jag hittade en världsrolig pinne och Nellie var på bushumör så vi hade lite dragkamp. Jag älskar att busa! "Stå still så jag kan fotta dig" hojjtade matte. Men vadå?! Då kanske Nellie tar pinnen...

Inga kommentarer: