måndag 22 oktober 2007

Jag träffade Leah igår!!

... så idag är jag inte mitt vanliga busiga jag... jag är trött och lite lat *hihi* Jag tror att det beror på att jag lekte och sprang i två timmar med henne igår. Men ååhhhh vad kul jag hade! Leah är jättesöt och så otroligt jättesuperdupersnabb!! Jag försökte och försökte men hann aldrig ifatt henne.... måste nog träna lite! *hihi*

Leah och hennes matte och husse bor på Djurgården. Där var jättefint och jättemysigt! Där skulle jag oxå vilja bo! Vi gick en lååååång promenad på ängar och i skog och där fanns massor av löv. Leah och jag busade hela tiden... hon brottade ner mig, hon var starkare än mig och så busbet hon mig i benen. Ja just ja... Ruf skulle ju vara med men det var han inte. Han hade stukat benet när han var ute och lekte. Stackars dig Ruf! Jag hoppas du blir bra snart och att du är med nästa gång vi ska träffas!

Jag har knyckit bilderna på dig och mig Leah... hoppas det är ok. Min matte" glömde ju kameran *slarvfia är hon*!


Idag ska jag ta det lugnt faktiskt... lite skogen blir det nog med Nellie och matte. Fast det blir senare för först ska matte vara barnvakt åt Greta. Hon är 1 år och världens sötaste lilla tjej. Hoppas hon vill leka lite då...

Nu är det matdags! mmm... ätadags och sen sovadags!
Älskar alla!

Inga kommentarer: