torsdag 7 maj 2009

Stadspromenad med Dexter

Matte och jag åkte in till stora staden idag och träffade Dexter och Jessica. Där fanns massor att både lukta på och titta på kan jag bara säga! Massor av människor, barnvagnar, båtar och hundar.
.
Jag skötte mig faktiskt ganska bra om jag får säga det själv... skällde kanske på vartannan hund vilket för mig är bra!
.
Vi gick en fin promenad utmed vattnet, solen sken och Dexter och jag kissade ikapp överallt. Där jag kissat kissade han....där han kissade kissade också jag =)

Vi hamnade mitt i nån skolturnering i fotboll också som vi stannade och tittade lite på.
.


Två snygga killar!
.

Vi hittade snö också... skumt! Mitt på våren!? Dexter tyckte det var myspys att bita i plus att det svalkade en hel del i värmen.
.
Efter 1,5 timma var det dags för mig och matte att åka hemåt. Jag var rejält trött, matte lika så! Detta var bra träning för mig så det vill vi göra om! :)

Inga kommentarer: