fredag 8 maj 2009

Härlig träning!

Idag träffades ett gäng glada killar och en tjej i skogen i Drottningholm för att träna sök. Jag älskar sök! Det är fartigt och fläktigt och superkul!

Vi hittade en mysig glänta där vi fick sitta och vänta medan tvåbeningarna planerade in stigen som vi skulle utgå ifrån.


Här ligger jag och väntar... förväntansfull och sugen! :)


Coola Dexter och matte Jessica


Där står Joanna och Povel (ursäkta den dåliga skärpan)


"Sökledaren" Kajsa med lilla söta Nellie

Jag är först ut och här kommer två små filmsnuttar på hur det såg ut när jag jobbade...

Nåt händer därborta!... fångar mitt intresse... och iiiiväääääääg.... wiieeehuuuuu ;)

Nu är Joanna figg... så det är bara att kasta sig ut igen och leta upp henne med!

Tack för en underbar eftermiddag. Tyvärr haltade jag på mitt högra framben och kommer få vila lite nu... but I'll be back! :D

Inga kommentarer: