fredag 24 april 2009

Lite träning med fotograf!

Idag gick jag till hundklubben med Mikkan. Hon var ledig idag och matte sa att hon måste följa med när vi skulle träna. Matte ville ha lite schyssta foton på mig i action!

Här tränar vi på linförighet... jag är inte så jätteduktig än men det har vi tänkt att jag ska bli... Såhär såg det ut idag.


Bra kontakt med matte


Lite ok från min sida om jag får säga så själv!

Vi tränade platsliggning också och jag låg kvar lugnt och fint utan att bry mig om Rottisen med sin "gapiga" matte... stackars den hunden, som hon skrek och skällde på honom.... usch! Jag låg iaf stilla för det var ganska varmt idag så det var skönt att ligga lite still på det svala gräset.



Ligger fint!

Efter man koncentrerat sig och varit duktig är det aldrig fel med lite fritt spring...



Wieee... öronfladder!

Jag är bra på att hoppa... det kanske inte är det stiligaste ni sett men jag hoppar på kommando iaf!



Koncentrerad kille... på väg till matte!


Slut för idag. Trött men ändå lite sugen på...


... springa i tunnlarna.


Balansen är det inget fel på :)


Törstig kille!

1 kommentar:

Unknown sa...

Vad duktiga ni är!

Vet du, tror att vi har likadana leksaker. Såg något oranget i ena hörnet på en av bilderna.

Kul att få springa i tunnlar. När vi är och tränar så är de där tunnlarna alltid upptagna av andra. Men jag tjatar på matte att vi ska åkta dit någon annan dag. Så att jag också får springa i tunnlar.

Ha det bra!

Stora kramar från syster yster!