söndag 1 februari 2009

Nattsnack!

Har precis masat mig upp för att gå ut och nattkissa... tänkte passa på att berätta att idag har det varit en ganska lugn dag. I alla fall tills Fille kom! Farmor och farfars lilla Fille är helt outtröttlig. Här får jag höra att jag är intensiv men om jag är det, vette attan vad man kan kalla Fille förnåt?!
.
Den där lilla snubben ger sig aldrig! Kaxig som få och fruktansvärt envis! Det blev lite mycket ett tag så då blev det lite "time-out" för oss. En på vardera sida av grinden. Lite tråkigt med gud så skönt!
.
Som vanligt missades att fottas... tyvärr. Det hade varit kul att visa er alla hur stor "lilla Fille" blivit. Han är inte så liten längre... och han kommer nog bli lika stor och snygg som jag! :D
.
Sovadax!
Night night, don't let the bedbugs bite! ;)

Inga kommentarer: