fredag 3 oktober 2008

Lek med Saphire mfl.

I går skulle ju Leah och jag på morgonpromenad i Sollentuna men det blev inte av. Vi gör det en annan dag när det passar bättre. Det är lite mycket nu för Leahs flock så vi tar en prommis när det känns bra för dem :)

Jag hade lite spring i benen så matte och jag drog till Rosersberg för att ta en promenad med Saphire och Tessan istället och vår slutdestination var rastgården.

När vi kom dit var ingen där så Saphie och jag busade runt själva. Hon är en cool stor tjej! Plöstligt kom en bil och ut kom en svart labbhanne som hette Berra. Han och jag hade lite gruff innan jag bestämde mig för att det inte var värt att slåss om saken. Vi lekte istället! Rätt var det var kom en hund till, en schäfertik som hette Demi (som skådisen ni vet).


Jag och Saphie !


Jag är liten men ganska kaxig ändå ;)


*hihi*


Nu har Berra kommit... och vi måste bara kissa på samma buske!


Nu är vi 4 st. Demi har kommit och är med i gänget....


Demi

Vi lekte alla och hade jättekul och sen gick Saphie och jag hem. Matte och jag åkte hem för matte var tvungen att sova lite, hon hade ju jobbat natt och skulle jobba två nätter till så hon behövde vila. Det gjorde jag med faktiskt! Så efter lite mat sussade både hon och jag gott, tillsammans i sängen. *snark*

Jo förresten! Matte har lånat massa böcker på bibblan som hon läser så nu ska vi ta tag i att befästa massa kommandon... det första vi ska befästa är "hit". Då ska jag sätta mig rakt och rätt på hennes vänstra sida. Det blir resten av denna veckans och nästa veckas lydnadsträning för mig!

Inga kommentarer: