torsdag 2 oktober 2008

Kul bus på hundön med Leah!


Idag åkte jag till hundön med matte. Vi var där vid halv 1 och traskade runt en stund och sen kom även Leah och Dexter dit. Dexkillen får ju inte ha så kul nu stackaren... så han fick mysa i bilen sålänge vi lekte.

Här kommer en drös med bilder från min härligt underbara dag med Leah! Fotografen idag var Jessica för min matte är katastrofalt dålig på att fotta :D


Fina söta Leah!


Vi träffade en snäll tjej och hennes hund..


Honom luktade vi in noggrannt!


Han hette Milo och han kom från Spanien.


Sen kom flera... detta är en, den största av oss alla :)


Sen kom en vit hund.. Leah gillade honom :,(


Han gillade inte mig!


Jag fick inte vara med...

Tur att jag hade mitt favvodragkampband med mig!

Vi var på Drottningholm i 4 timmar och jag var jättetrött när jag kom hem... sov som en stock kan jag upplysa om! :D Så summa sumarum : En helt underbar dag! :D

Inga kommentarer: