tisdag 26 augusti 2008

Liten uppdatering från Fårö

Nu är jag här! Matte och jag åkte en stor båt och det gick jättebra. Det var inte så mycket folk faktiskt och inte så mycket hundar heller. Matte och jag satt längst fram i båten och det var så lugnt och skönt att jag till och med somnade en stund.
.

Här vilar jag skönt på båten...
.
Jag bor med min syrra Sally och hennes matte Emelie. Det är jättemysigt här med långa sandstränder där vi rusar runt och blir så där mysigt sandiga och saltiga från havet. Det blir att bada varje kväll...
.
I går åkte vi alla in till Visby för att träna att gå tillsammans bland folk och jag skötte mig jättebra... faktiskt! :)
.

Här poserar jag mitt i Visby.


Här väntar vi på att alla fyrbeningar ska få lite mat i sig.. Här står Leah, Dex och Ruf. Jag sitter hos matte :)
.
Idag, tisdag, började vår dag med spårträning vid nio. Det var kul och lite svårt. Jag lyckades hitta min leksak och det tyckte alla var kanonbra av mig. Inte utan att man blir lite stolt :D
.
I kväll har det varit lydnadsträning och jag skällde som vanligt lite när jag kom och såg alla hundarna men lugnade ner mig ganska snabbt faktiskt. Matte var nöjd iaf! Matte fick massor av tips av hur hon ska stärka kontakten med mig. Bra grejjer! Mycket lek till mig när jag gjort rätt!
.
Efter en dag med mycket huvudträning är detta min position.... jag är helt slut både i kropp och knopp.
.

Over and out för idag!

Inga kommentarer: