onsdag 7 maj 2008

Imponerande kille!

Idag tog jag och matte bilen till stan... jag skulle äntligen få träffa Leah igen! Det var så himla länge sedan!

När vi äntligen kom fram, det var jätteköigt in till stan, så kom hon då äntligen och med sig hade hon "lillskiten" Dexter! Han var så sööööt!! Leah var först lite vaktande över Dexter men sen lät hon mig hälsa... försiktigt! Jag skötte mig faktiskt jättefint när jag fick hälsa på honom och var mycket försiktigare än vad jag är med Leah. Jag vet ju att hon tål lite mer...
.

Söta lilla Dexter och fina fina Leah!
.
Vi gick på en promenad i koppel hela tiden eftersom jag inte får busa runt än. Och pinsamt nog måste jag erkänna.... Dexter är duktigare och lugnare än mig. Han drar inte som jag, han skäller inte som jag, han lyssnar - det gör inte jag. Han var bättre än mig på alla sätt! Det kändes lite jobbigt... jag menar, jag är ju snart 1 år och han bara 16 veckor!
.
Vi var ute i en timma ungefär sen skulle Leah, Dexter och matte Jessica åka till Blessie på landet och på lördag ska de till Lerum för det är utställning där! Bara så du vet Leah! Jag håller alla klor i kors för dig! och matte håller tummarna!
.
Snart ska matte och jag ut igen... fast nu tror jag att det kommer krävas mer skärpning från min sida! Matte tycker det är lite pinsamt att jag, stora killen sköter mig sämre än en liten parvel på 16 veckor!

Inga kommentarer: