måndag 17 mars 2008

Leah! Även jag är ett designerproffs!!

Tjoho alla glada!
.
Jag tyckte, när jag låg och funderade i sackosäcken idag, att det ser lite tråkigt ut i hallen. Nellie höll med och jag gick resolut ut på toaletten (det var den enda dörren som glömts öppen) för att se om jag kunde hitta något fint att dekorera med. Jag hittade ganska snabbt det perfekta stående där på golvet. En påse med toalettrullar. Perfekt!
.
Efter lite jobb och väligenomtänkt tuggande så blev hallen hemma mycket gladare och trevligare.
.Med hjälp av ett par sådanahär kan man fixa till det riktigt snyggt...
.
Visst blev hallen bättre... mycket gladare och mer livligare om jag får säga det själv!
.En rulle lite snyggt och lagom utrullad över en sko... ett riktigt konstverk!
.Husses skor var lite oknutna så jag fixade till dem också!
.

Mästaren beundrar sitt konstverk!
.
Konstigt nog tyckte inte matte att det var så fint för allt jag kämpat så hårt med tog hon bara bort och damsög upp... hmm, dåligt tycker jag! Om hon bara visste vad jag kämpat för att få det så fint!
.
Vi gick ut när matte var klar och jag hade min kokosnöt med mig. Den är jättekul att kasta runt men när den hamnar fel får jag inte upp den och då måste jag hoppa och gräva på den för att den ska rulla runt så jag kan få tag i den.
.
( det kommer komma en film här snart.... )
.
Matte tyckte att jag såg ut som lejonkungen som står på sin klippa och kollar ut över sitt kungadöme! Ja, kanske det! Jag gillar tanken - Lejonkung! *it´s good to be the king*
. Lejonkungen 1
.Lejonkungen 2

Inga kommentarer: