tisdag 19 februari 2008

Träffade en kul kille idag!

Matte och jag åkte till hundklubben idag med förhoppningen om att det skulle vara lite hundar där. Men det var det ju naturligtvis inte så jag fick underhålla mig själv ett tag och då valde jag att leka med en plastkon som tydligen flera gillar att leka med för den var helt söndertuggad.
.
Vi tränade lite "nära" och "kom" och det gick jättebra! Matte öste beröm över mig och det kändes jättebra! Helt plötstligt hade vi fått sällskap... en liten fyrbening. Min första tanke var att springa till honom men matte måste ha genomskådat mig... så när hon sa "stanna" så stannade jag faktiskt. Bra va?!

Rätt var det var började tvåbeningen prata med matte och så bestämdes att vi fyrbeningar skulle få hälsa på varandra... vi gjorde mera! Vi lekte, busade, sprang, jagade boll och som vanligt kan jag inte bara få ha kul och leka utan då måste matte passa på att träna lite inkallning från lek. Lika bra att lyda så hon slutar för att det går så bra tänkte jag... och jag fick som jag ville :D

Min nya buspolare hette Atlas och var en blandning av terrier och pitbull och nåt mer som jag inte kommer ihåg och han var jätterolig att busa med!
.
Kanske lite blyg... ?

Nejdå :D... Får jag presentera - Atlas! :D

Tjohoooo... busa busa busa....

Inga kommentarer: