torsdag 7 februari 2008

Mars månad!

Matte säger att många tycker att maj är en stressig månad men hon har berättat att för oss kommer mars vara det. Precis som Leah skriver i sin blogg ska vi ut på äventyr och det handlar om att få visa upp sig och en tvåbening ska tycka och säga vad den tycker om mig. Matte tränar mig varje dag på att peta i munnen, titta på tänderna, stå och sen ska vi träna på att springa runt. Du kanske tycker att "springa runt" låter lätt men det är det inte så det måste vi träna på. Framförallt matte! Hon har inte någon koll alls på hur hon ska göra. "Tur att det finns böcker" säger hon och har bestämt att i morgon ska hon åka till Bromma Zoomarknad (hennes nya favvoaffär) och shoppa ett nytt dressyr/utställningskoppel till mig. Jag har redan ett men det höll jag på att ta mig ur när jag var på en sån här tillställning förra gången. Det som också kommer vara roligt är att så många i släkten kommer vara där samtidigt. Det är jag, Leah, Ecco och Ettan.
.
Men för att inte göra bort mig totalt den 22 mars kommer jag och Leah kommer faktiskt få lite avancerad träning också inför detta stora som kommer ske, men jag säger som Leah: "så mycket mer än så får jag inte berätta". Det är våran lilla hemlis *thihi*
.
Så alla här behövs hjälp med tips och förslag på hur jag ska lära mig att stå snyggt och springa bra för att bara vara allmänt läcker - det är jag ju redan ;D *blink-blink*

Inga kommentarer: