fredag 8 februari 2008

Kolla min frukost!!

Idag när jag trodde att jag skulle få min vanliga frukost kom matte med ett lammben! WOW säger jag bara! Det var så otroligt gott! Jag gnagde och gnagde och för att jag inte skulle sätta i mig hela på en gång höll matte i det. Så här gott hade jag det! :D
.


Mumms fillibubba!

Efter frukosten åkte jag och matte till Bromma Zoomarknad och shoppade loss till mig. Jag fick ett nytt fint brunt halsband med lite kedja på, en tygbur som jag ska få vara i på utställningar och ett nytt utställningskoppel.

När vi kom hem gick vi ut på prommenad och då fick jag ha på mig en sak till. En antiskallgrej! Den pös ut skitäcklig citrondoft när jag skällde och jisses vad förvånad jag blev! och Tyst! Jag har inte kommit på hur det funkar än men matte hoppas på att jag ska förstå budskapet med mojjängen runt halsen... we´ll see about that!

När vi kom hem hade posten kommit och matte väntade ett paket! Det var min bok! Min alldeles egna där alla mina framsteg/baksteg kommer dokumenteras. Även vad jag ätit kommer stå i den. Det var Leahs matte Jessica som hittade den så vi tackar henne för att hon är en så bra sakletardetektiv! :D

1 kommentar:

Edvin sa...

Shito bacon vad smarrigt det där såg ut. Visst är det bra att våra mattar har fattat att det inte är så gott med de där torra kulorna.

Jag har en utmaning till dig. Kolla i bloggen så ser du:)

Ses på måndag!