lördag 2 februari 2008

Ja må han leva...

Idag fyller husse år och vi fick gå upp jättetidigt för att tvåbeningarna skulle bära in en bricka med goda mackor på (som jag gärna ville ha) och sjunga nån sång för han. Självklart ville jag vara mitt i allt och la mig rakt på husse för att verkligen se till att jag skulle få en bit av de där smarriga mackorna. Paket fick han också och de var jätteroliga att slita i. Jag fick hjälpa till lite fast sen tog husse hand om det som var i. Snacka om egoistisk!
.
När husse äntligen steg upp åkte vi alla till hundklubben jag och Nellie fick busa av oss. Jag sprang och busa och märkte inte att husse och Nellie plötsligt var borta! Det var bara matte och jag kvar! Skumt! så matte och jag gick och letade efter dem i skogen mitt emot. Plötstligt kände jag igen en välbekant doft. "Sök" sa matte och jag stack nosen i snön och zig-zackade mig framåt och plötstligt hittade vi dem. De hade gömt sig bakom en stor sten. HAHA! Trodde de inte att vi skulle hitta dem va?! Men tji fick de! För här kommer Ozzy med suuuupernosen! *hihi*
Jag hittade en världsbäst pinne och naturligtvis försökte Nellie ta den men det lyckades hon inte med! :D
.
Den här stenen hade husse och Nellie gömt sig bakom. Men jag hittade dem!!
.
Jag med min superbraiga pinne! :D

Inga kommentarer: