måndag 28 januari 2008

Ozzybus på kurs!

Ikväll var det kurs igen med Johan!
Det började absolut inte bra för mig! Jag vet inte varför jag gör det men jag skäller.. och skäller... och skäller... och skäller. Det är ingen hejd på mig! Matte blir ju ledsen och så men finns det nåt som går upp mot att busa runt med ett gäng hundar? NEJ! Så sorry matte! Jag hade inte en tanke på att lägga av! Men så kom Johan kom ut och då tog det slut på mitt roliga! Plötsligt fick jag massa blött i ansiktet och det var skitläskigt! Jag kom helt av mig! Med skällandet iaf :D

Johan tyckte nog att jag skärpte mig väldigt bra för sen när han skulle visa hur man skulle träna "nära" med oss valde han att visa med mig. Men det ångrade han nog ganska snabbt... för jag såg min chans direkt och drog! Jag fick den där busdjävulen i huvudet igen och sen hade vi ganska kul tycker jag. Johan ropade, jag kom, fick en godis.... och stack iväg igen! Efter ett tag gav jag upp och då valde han att visa med nån annan hund. Typiskt!

Matte fick låna den däringa saken som blötte ner mig... den är hennes största vapen mot mitt skällande säger hon. Du kanske tycker den ser ofarlig ut... men det är den inte kan jag lova!!

Inga kommentarer: