torsdag 14 februari 2008

Jag har varit på "hunddagis" idag!

Idag har jag varit hos Ubbe! Matte skulle på möte och husse är bortrest så för att vi skulle slippa vara själva så länge och för att jag inte skulle hitta på massa bus då så fick "farmor & farfar"vara hundvakter.
.
Där är alltid lika kul! De har en jättestor tomt där vi kan rusa runt. Det är mest jag som rusar såklart för både Nellie och Ubbe är ju lite gamla nu för tiden och orkar inte hålla mitt tempo. Ubbe älskar pipleksaker och så fort han får en så biter han bort pipen sen tycker han inte den leksaken är så kul längre. Jag hittade en jättedunderkul kalkon som jag hoppade runt med. När inte de orkar leka får man ju sysselsätta sig själv. Den flög väldigt bra så jag hade jättekul, även om inte de där två "gamlingarna" orkade vara med.
.Här ligger Nellie och Ubbe på alla hundars favvoställe på landet... myyyyyysigt! Den ska JAG ha i sommar *mohahahaha* (evil laughter)
.
När matte kom var jag helt slut! Så fort vi kom hem gick vi en snabbprommis så jag fick göra det jag skulle sen var det sova som gällde. Matte handlade och när hon kom tillbaka fick vi mat... och jag var vrålhungrig! Jag fick ungnötslever och en grönsaksblandning som innehöll salladskål, avocado, tomat och sallad... jättegott!!!
.
Nästa vecka eller nästnästa vecka ska jag och Saphire få leka... bara hon slutar löpa nångång! Jag längtar...
.Detta är Saphire... en stor liten tjej. <3
.
Det finns ganska många tvåbeningar i vår familj men här kommer min "farmor & farfar" som jag var hos idag.
.

Inga kommentarer: