onsdag 17 oktober 2007

Mästerspåraren...

... har varit i farten! (jag kanske överdriver lite, men bara liiiiite...)

Nu har vi kommit in och jag har spårat - eller jag tror det i alla fall! Det var svårt för jag blev lite orolig när Nellie och husse gick iväg på ett annat håll. Hur svårt är det inte att koncentrera sig då??! ... men matte visade att något skulle lukta på marken så jag gjorde det... lite då och då. (jag tror matte visade vägen ibland... men säg inte till henne att jag märkte det) Till slut hittade jag den där på marken. MIN BOLLSTRUMPA!! :D Yiiipppieee!

Matte klappade, pussade och berömde mig och så lekte vi med den ett tag. Sen ville inte jag mera! Jag ville till Nellie så matte tog av mig selen och jag fick varsågod att springa iväg till henne! Jag tog självklart med mig bollstrumpan och visade Nellie vad jag hittat. Hon tyckte jag var jätteduktig! *stolt*

Nu ska jag snart få mat - hoppas jag får fisk eller kött eller nåt gott. Jag är vrålhungrig! Man blir det förstår ni, när man är ute i skogen och spårar!

Åååh hej... boxerpuss på dej <3

Inga kommentarer: