måndag 8 oktober 2007

Idag hade jag med min nya leksak...

...när vi var ute och promenerat i skogen och jag hade med mig min supercoola leksak. Matte gjorde en lika dan strumpa med en tennisboll i som jag hittade när jag spårade på valpkursen. Om ni bara visste hur kul den är!!

När vi kom hem igen fick jag vara ute på tomten... utan att vara kopplad *stolt* Det brukar jag inte få för matte tycker inte det är roligt när jag sticker upp i skogen och inte kommer när hon ropar. Men idag var jag jätteduktig! Jag stannade hemma och sprang inte iväg och gissa om jag fick mycket beröm. Vi busade med min leksak och jag hade faktiskt roligare än i skogen.

Idag har min matte anmält mig till en valpkurs till... det känns jättebra för jag vill verkligen bli duktig! Det är i Solna och hos Johan Andersson... min kusse Leah har gått hos honom och hon tycker han är bäst!. Det ska bli jättekul, det börjar i november!

Vet ni vad jag hoppas? Jo... jag hoppas att jag kan få träffa Leah snart och hennes bror och kompis Ruf. Det skulle vara jätteroligt. De bor ju också i Stockholm så kanske kanske. Håll tummarna alla!

Inga kommentarer: