onsdag 19 september 2007

Jag har rymmit lite idag...

...men bara till skogen bakom vårt hus!
Idag på dan fick jag superdupermycket spring i benen! Jag tänkte att jag kanske kunde springa lite själv, i skogen bakom vårt hus - men det tyckte inte matte! Hon ropade på mig men jag ville faktiskt inte komma. Det var kul där uppe! Massa dofter, goda harbajsar, en häftig plats under en trappa - nästan som en kojja! Men matte tyckte inte det var kul alls och till slut hade hon fått tag på mig och då verkade hon först inte så glad på mej men sen busade vi lite och kramades å så och sen gick vi in... jag följde med henne då! Fast det hade nog varit roligt en stund till i skogen!

Jag går ju på valpkurs nu och jag är jätteduktig säger matte! De har massa konstiga övningar tycker jag... Idag skulle jag gå förbi en burk med korv utan att få nosa ens! Hmm... jag älskar korv ska ni veta! Men när matte sa nej så tittade jag på henne och då fick jag gott av henne istället OCH en massa klappar! *hihi*


Här är när jag försöker leka kurragömma med
matte! *thihi*

Inga kommentarer: