söndag 15 februari 2009

Dålig dag !

Dagen har varit en sån där dag där inget fungerat!

Matte och jag har varit ute och gått och jag har betett mig fruktansvärt illa... mattes frustration över detta kändes ända ut i klorna. Jag skulle få gå ett spår på 200 meter med gottegott i mitten och i slutet men inte ens där kunde jag koncentrera mig på uppgiften utan bar virrade runt.

Okej då slutade vi och matte lät mig börja ett annat, lite kortare spår på kanske 100 meter för att få en ny början, en bättre. Hon hoppades nog på att jag skulle koncentrera mig på det jag skulle men icke sa Nicke! Det fanns massor av goda harpluttar överallt så jag tappade fokus. Till slut tröttnade hon och vände på stegen på en ettöring och sa inte ett ljud till mig. Fast jag kände att hon var inte speciellt nöjd eller glad på mig!

Vi gick hem under tystnad! Jag la mig och sov och hon tog en kaffe och ikväll ska jag få åka till Märsta för att träffa Andreas... kanske han kan hjälpa matte och mig.

Inga kommentarer: