fredag 26 september 2008

Enebyberg - Hundträff

Så har jag varit i Enebyberg igen och träffat en massa hundar. Idag var Leah och Jessica med och det var jättekul att träffa henne igen! Hon är min favvotjej faktiskt!
.

Jag, en kul pinne och söta Leah!


Många hundar...


Ännu fler hundar...


Jag, Leah och Isa
.
Efter vi busat av oss med alla hundarna bestämde matte och Jessica att vi skulle gå ner till vattnet. Det var bara vi fyra som gick och det blev lite myspys på bryggan i solen.

Leah och jag hade en helt underbar morgon med 2,5 timmas promenad, bus, spring och bad! Nästa vecka Leah... orkar matte efter jobbet träffas vi igen! Det skulle vara jättesuperdunderkul och så jätteskönt det var att komma hem, äta och sova några timmar för jag var sådär härligt slut och trött i hela kroppen :D :D

Jag fakiskt "nästansimmar" eller iaf "microsimmar" som Leah tyckte :D

Inga kommentarer: