fredag 30 maj 2008

Syskon och kusinträff på Djurgården

Idag mådde inte matte så bra när hon vaknade. Det gnälldes om huvudvärk i massor. Efter att hon tagit några vita tabletter verkade hon må bättre och hon packade in mig i bilen. Det är alltid lika roligt att få hoppa in i bilen. Man vet aldrig riktigt vad som ska hända. Jag hade bara hört några bekanta ord som gjorde mig både glad och hoppfull och det var Leah, Dexter och Sally. Sally var ju ett nytt ord men hon nämnde det i samband med Leah och Dexter så jag tänkte att det kan ju inte vara annat än roligt det också!

Vi kom in efter låååång tid för det var så otroligt mycket människor och bilar i Stockholm. Först var det studenter som sjöng och åkte på stora bilar sen var det visst nån kiss i stan. Jag fattade inte först var det var men förstod sen att det inte var att kissa utan nåt band som spelade rockmusik. Mikkan skulle in och lyssna på dem med en kompis så vi släppte av henne på Stadion och fortsatte sedan själva ut till Djurgården.
.
När vi kom fram blev jag lite fundersam över varför vi åkte förbi där vi brukar parkera men snart dök de upp. Där på trottoaren gick Leah och Dexter med sin matte och husse och sen en annan gul boxer som var Sally. Hon var också där med sin matte och husse. Det var också en liten vit/svart hund där med sin matte. De gick, jag åkte bil! Lite surt för jag ville hälsa på en gång!
.
Matte och jag parkerade vid hundrastgården och jag fick gå en liten snabbpromenad och kissa av mig och på väg tillbaka såg jag att alla var på ingående! Åh, jag kände hur alla muskler bara spänndes och det spritte i hela kroppen. Weiiihuuuu!! Lekdags!!
.
Här kommer lite bilder... jag har knyckit dem från Leah och Dexter för det var deras duktiga matte som var dagens fotograf. Så håll till godo! Jag tycker att det riktigt syns hur kul vi hade!

Syster Sally med matte och husse


Hela gänget i frihet! Detta är livet! Ruf du saknades! Nästa gång måste du också vara med!
.
Syrran och jag!
.
Dexter är snabb för att vara så liten!
.
Time-out hos husse för Leah!
.
Dexter! Min nya bästaste killpolare! Jag gillar dig!
.
Gruppfoto med tungor långa som fläskfileér :D
.
Hej då kompis! Hoppas vi ses nästa vecka!
.
Jag har precis druckit 1 liter vatten... *gott*

Inga kommentarer: