måndag 12 maj 2008

Boxerfnatt i 5 minuter!

I kväll tog matte, husse, Nellie och jag en promenad som avslutades i skogen. Jag har fått börja springa av mig lite nu och ikväll skulle vi vara i skogen!! Gissa om jag såg fram emot det!?
.
Jag har tappat nästan all min kondition och nu ska vi sakteliga bygga upp den igen... plus att matte och husse hoppas på att min energi som kommer ut ur munnen ska avta nu när jag äntligen kan börja aktiveras lite fysiskt oxå... :/



Vem är ute och går med vem ??


Moi och husse...


Husse utan huvud... *tihi* (matte + kamera = katastrof)


Liten paus i springandet är ett måste med en så lång tunga!


Bautatungan...


...Bra försök Nellie!!!


...men du kan inte ta den *na na na na na naaa*


"Den som väntar på nåt gott..."


"här kommer jaaag!"


*pust* Jag orkar inte mera nu... måste vila!!


Sista rycket!


"doftdistraherad"

Inga kommentarer: