tisdag 20 maj 2008

20 maj - Sommarvärme!



Jag måste, motvilligt, erkänna att jag är ganska slut idag! Jag tror det beror på att vi hade besök av Johan igår och han gav mig mycket att tänka på! Så mycket att jag varit helt slut ända ifrån i gårkväll till idag!
.
Så idag har matte och jag tagit lite promenader (med den där jobbiga "halten" som jag fullkomligt hatar!). Jag kan inte dra dit jag vill och helt plötsligt är matte starkare än mig!? Inget kul alls!!
.
Ialla fall var det underbart väder. Solen värmde och vi var ute och busade och lekte på tomten och matte passade på att träna inkallning med mig. Det bästa var att så fort jag kom till henne fick jag en smarrig godis och sen fick jag fortsätta leka! *wihuuu*
.
ganska så snygg faktiskt... :)
.
"favvodragkampleksaken"
.





*puss*

1 kommentar:

Edvin sa...

Hej!

Vad snygg Ozzy är! En riktig pudding:) Vad skönt att Johan kunde ge en massa bra tips som ni kan jobba efter. Det här fixar du Marie.

KRAM