måndag 21 april 2008

Vetrinärutlåtande...

Idag var vi hos vetrerinären igen för att kolla vad han anser om "skuggan" på röntgenplåtarna. Han gjorde böjprov på båda frambenen och jag sprang som en gasell, pigg som en mört och det syntes ingen stans att jag skulle ha ont. Kanske berodde det på att jag fått smärtstillande på morgonen... hmmm.
.
Nåja det beslutades iaf att jag inte skulle opereras utan att vi skulle sätta igång mig lite smått och lite försiktigt. Det betyder längre promenader, fortfarande i koppel men övergå att jag ska få gå i lina och till slut, äntligen och förhoppningsvis få springa fri igen! Jag längtar!!! Jag har varit en liten Houdini två gånger idag... till mattes stora förtret! 10 varv vardera gånger runt stora stenen på tomten och sen blev jag infångad. Men åh vad skönt det var att få springa av lite rastlöshet från benen! Jag behöver det... jag är så fruktansvärt urtråkad! Blä för att vara still!!
.
Håll tummarna nu alla vänner att jag inte får ont igen och börjar halta för då åker jag in till sjukan igen och då slipper jag inte undan någon operation! *hjälp*

1 kommentar:

Edvin sa...

Hej!!

Hoppas att du blir bra nu snart så att vi kan träffas. Det var alldeles för länge sen tycker både matte och jag.

Kram!!!